duminică, 7 iulie 2013

[GRATIS] Adeziv gratuit de la Beestick

Pentru a primi un adeziv cadou de la aceasta firma trebuie sa deveniti fanul lor pe facebook, introduceti datele voastre si veti primi acasa gratis adezivul.
Click pe linkul de mai jos.

Adeziv gratis


Am dat like, am completat formularul online cu datele mele, si am vazut
Multumim! Solicitarea dumneavoastra a fost inregistrata. In cateva zile veti primi esantionul de sticker decorativ pentru care v-ati inregistrat.

Acum astept sa vad in cat timp il voi primi si va informez. :)

Edit_: am primit stickerul gratuit acasa dupa circa 2 saptamani de cand am facut cererea, o superba pisica neagra pe care am si pus-o pe perete.
Multumesc firmei.

2 comentarii:

  1. AM intrat pe facebook, am dat APRECIAT/LIKE, am completat acel formular cu adresa... si nu ma lasa sa trec peste codul de validare, imi tot zice ca e invalid, bag altul si tot asa!
    Cred ca e țeapă!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, din fericire teapa nu e , eu l-am primit doar ca nu am avut timp sa public poza cu stickerul, dar acum v-am pus si poza, multumesc firmei.

      Ștergere