miercuri, 19 iunie 2013

Fond de ten Trendy by Cosbell all day wear

Este a doua oara cand cumpar acest produs, va dati seama ca daca l-am recumparat ma inteleg foarte bine cu el.

Acopera perfect imperfectiunile, nu este gras, confectia are 35 ml si am platit-o ieri 16.80 ron in magazinul de cosmetica.
eu am luat culoarea light beige adica numarul 02 scrie pe tub, pentru ca asta mi se potriveste cel mai bine.

Tine foarte bine toata ziua, nu este un fond de ten lichid ba din contra este spre cremos (urasc fondurile lichide, foarte lichide).

Are factorul de protectie solara 15, deci tot e ceva. Este bun pentru toate tipurile de ten.

Ce spune casa cosmetica despre acest produs:
- oil free

- rezistent

- spf 15

- acoperire perfecta

- textura usoara

- finish natural

- pentru toate tipurile de ten

Nuante: de la 02  la 07


Asa ca va recomand acest produs cu incredere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu