vineri, 18 ianuarie 2013

Ducray Anaphase sampon-crema stimulator

Ducray Anaphase sampon-crema stimulator

Asa ca tot va spusesem ca am probleme cu caderea parului, am intrat in sensiblu si am cumparat acest sampon crema, 

Trebuie sa va spun sincer ca atunci cand am aflat pretul samponului de circa 65 lei, am ramas perplexa si chiar nu stiam daca sa il cumpar sau nu.. un pret destul de.. maricel.

 Dar pana la urma am zis DA! Parul meu merita si acest pret, hai sa incerc, poate face minuni.

Si intr-adevar ma simt foarte bine cu el, in primul rand ca fiind o crema mai mult decat un sampon trebui pus foarte putin, deci cei 200 ml imi vor ajunge pentru ceva timp, deci nu voi recumpara sampon peste o luna, doua, poate si mai bine, in al doilea rand lasa parul super matasos dar in acelasi timp doneaza volum, se piaptana usor parul, deci un produs foarte bun.

  Acea textura cremoasa e fantastica pentru ca asa se poate masa scalpul foarte bine, face spuma dar nu in aceleasi cantitati industriale ca celelalte sampoane folosite normal, asta pentru ca probabil nu are atat de mult silicon.

Alta parte buna este faptul ca se poate folosi cat de frecvent vrei, ajuta mult si in cazurile reale de alopecie.

Ducray Anaphase sampon crema stimulator
Cantitate: 200 ml
Pret: 65 lei (circa)
Nota: 9

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu